Velg klasse Klasse 4
Tirsdag 5. desember arrangerte skolen årets julekonsert foran ca. 350 publikummere i salen.

Om bare tre dager er det julekonsert på Stavanger Kristne Grunnskole, og vi gleder oss veldig. Øvelsene er allerede godt i gang, og det er mye fint å se frem til.

Hele skolen koste seg med poster, pølser og pauser

Vi ser frem til å møte alle foreldrene tirsdag 5. september.

Med rød løper og applaus ble både nye og gamle elever ønsket velkommen til nytt skoleår.

Velkommen til SFO på mandag.

Tirsdag 25. april er det åpen dag på SKG. Da åpner vi alle klasserommene, har kjekke aktiviteter for store og små, og det blir servering av mat i kafeteriaen.

Med fullstappet sal, og med sommerfugler i magen, leverte elevene en julekonsert vi har all grunn til å være stolte av!

På tirsdag gjennomførte vi en herlig høsttur til Dyrsnes ved Stokkavannet, der alle elevene på hele skolen deltok.

Det er mange barn på SKG, men vi har ingen å miste.

3. mai kunne vi endelig arrangere Åpen dag igjen på Stavanger Kristne Grunnskole, etter to år med koronarestriksjoner. Mange gjester kom, og alle så ut til å kose seg.

Fantastisk mulighet til å bli kjent med Stavanger Kristne Grunnskole.

Avslutningen på godhetsuken ble en stor suksess.

Torsdag 7. april var det talentiade på Stavanger Kristne Grunnskole. Elever fra omtrent alle klassene opptrådte med flotte innslag.