Velg klasse Elevrådet
Utenfor 4.klasse sitt klasserom, er det måker på taket! Måkene sitter og ruger på tre egg, og elevene følger med hver dag for å se om eggene klekkes:)

Kvalitet i undervisningen og fokus på det enkelte barns behov verdsettes høyt på Stavanger Kristne Grunnskole.

Med mange søkere og få plasser igjen på ungdomstrinnet skoleåret 2021/2022, er det bare til å søke NÅ om du skal sikre deg plass på vår gode skole!

Denne uka har mange av våre elever endelig fått oppleve litt vinter! Ekstra stas var det med aketur til Stokkavannet. Føret var fortreffelig og stemningen på topp :) Elevene storkoste seg ute og alle hadde en fantastisk tur!

Fra 1. august 2017 gjelder nye regler om elevene sitt skolemiljø. Her er en kort informasjonsvideo fra Fylkesmannen om de nye reglene.

Feiring av innflytting i nytt skolebygg med marsipankake til alle elever og ansatte i storefri.

Torsdag 20. august var 5.-10. klasse på høsttur. Det var en flott dag hvor vi gikk fra Einarsvaren på Bø i Randaberg til Tungenes fyr.

Mandag 17.august 2015 ble skolens nybygg åpnet av Stavangers ordfører Christine Sagen Helgø. Det var en flott åpning og ordføreren mente elevene hadde mye å glede seg til når skolen nå får nytt bygg med flere spesialrom, bibliotek og klasserom.

Etter åpningen ble høstens 1.klassinger ropt opp og ønsket velkommen til skolen. Det var spente elever som gledet seg til skolestart.